نتایج جستجو برای عبارت :

three ways to build a culture of collaborative innovation

Organizational culture is the foundation of development in organization. Organizations operations in a competitive environment requires a strong culture with focusing on innovation. In current time that Technology is developing and new technologies is emerging day to day it is necessary that the organizational culture must be In line with new technology. One of important technology in world today is information technology and each organization that do not move in line with this technology will be removed from the competition. In this paper We want evaluate the innovation culture indicators using the hybrid model AHP-VIKOR based on Information Technology (IT) perspective for ranking these indicators. case study in this paper is in Qazvin Islamic Azad University (QIAU).

Download
My name is saman GHaderpanah,a mechanical engineering student.
I'm going to write the ideas that come to my mind and bring them to the level of innovation if they can, and because of minds of people is different, I invite you to be creative and idealistic friends to share your ideas with us  Let go.  Maybe there are those who are waiting for the opportunity to present their plan and work together to build a new and better life for themselves and others, so we have the opportunity to look forward to your pure ideas.  Also, since ideas usually come out of need, anyone who thinks they need and has not yet developed a tool to address their need It can work together to express a need for a useful working idea.
All organizations have the ability to be smarter than the sum of their members’ intelligence and talent. Unfortunately, most are actually dumber. The good news is there are a handful of practical steps to boost collective intelligence.
Create tools that allow everyone to communicate strategically about innovation. Good ideas can come from all corners of a company, but would-be innovators may need help developing a strong strategic argument. The Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), the innovative government agency focused on transformational breakthroughs in national security, uses a set of simple questions called the Heilmeier Catechism (named after a former director), to think through and evaluate proposed research programs:
What are you trying to do? Articulate your ob
دانلود فیلم Culture Shock 2019 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم Culture Shock 2019
دانلود فیلم Culture Shock 2019 با کیفیت عالی
دانلود فیلم Culture Shock 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم
5.8همراه با زیرنویس
ژانر: ترسناک | هیجان انگیزکیفیت:Web-dl 720p
منتقدین: /100میانگین رای: مشاهده در سایت IMDbمحصول کشور: آمریکاکارگردان: Gigi Saul Guerreroستارگان: Martha Higareda, Richard Cabral, Barbara Cramptonخلاصه داستان : یک زن جوان مکزیکی در تعقیب رویای آمریکایی خود، به طور غیرقانونی به ایالات متحد
Linda Hill explains how the digital workplace is generating
greater burdens on managers but also creating new opportunities to
shine. PLUS: Book excerpt.

Complex trends in globalization, demographic
shifts, and new technologies are raising urgent challenges for managers on an
everyday level. Because of the number of companies undergoing digital
transformation, managers need to navigate an intense speed-to-market landscape
while juggling virtual teams within and sometimes outside their organization.

This raises questions like: How will you
innovate? How will you bring out the best ideas in your teams working together
near and far? How will you drive change within the organization and the broader
business ecosystem?

As Harvard Business School Professor Linda A.
Hill and Kent Lineback wr
زمانی که برنامه رو build می کنیم و با خطای زیر مواجه می شیم 
Could not find com.android.tools.build:gradle:3.5.1.

در درجه اول باید یه وی پی ان درست و حسابی داشته باشیم. 
در درجه دوم باید به نت وصل باشیم. 
خودش فایل های مورد نیازش رو دانلود می کنه به همین راحتی 
راههای کسب درآمد در ایران
راههای کسب درآمد در ایران : همه ی ما به خوبی می دانیم که داشتن راههای کسب درآمد و شغل و در زندگی بسیار مهم است چرا که ما برای خریداری هر چیزی نیازی به پول و سرمایه داریم. شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که به دست آوردن درآمد در برخی از کشورها مثل ایران سخت تر از دیگر کشورها می باشد و همین موضوع میتواند دلیلی برای مهاجرت باشد.
راه‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی بدون سرمایه هستند و برخی نی
 فروغی که در آسمان ادبیات هرگز خاموشی نخواهد گرفت
فروغ در ظهر ۸ دی‌ماه ۱۳۱۳ در خیابان معزالسلطنه کوچهٔ خادم آزاد در محلهٔ امیریه تهران از پدری تفرشی و مادری کاشانی‌تبار به دنیا آمد. پوران فرخ‌زاد خواهر بزرگ‌تر فروغ چندی پیش اعلام کرد فروغ روز هشتم دی ماه متولد شده و از اهل تحقیق خواست تا این اشتباه را تصحیح کنند. فروغ فرزند چهارم توران وزیری‌تبار و سرهنگ محمد فرخ‌زاد است. از دیگر اعضای خانواده او می‌توان برادرش، فریدون فرخ‌زاد و خواهر
اومدم اولین پروژه رو توی اندروید استودیو بسازم که دیدم ای داد بیداد دکمه Run غیر فعاله و اساسا برنامه build نمیشه و خطایی به صورت زیر داره 
Could not find builder.jar (com.android.tools.build:builder:3.2.1).
رفتم توی تنظیمات و sdk tools گزینه Intel x86 Emulator Accelerator را دانلود و نصب کردم اما همچنان مشکل بر قوت خود باقیست
بعد کلی جستجو به راه حل زیر در سایت stackoverflow رسیدم 
Go to File>Setting>Build,Execution,Deployment>Gradle>Android Studio>> and Check mark this:: Enable Embedded repository and Click Ok
انجام دادم و build شد 
بعد ایمولاتور ر
Soudabeh:Prayer for Pure Life and Ease of Affairs
O Lord! Send peace upon Mohammad and his household (P.B.U.H.), make it easy for me to do those tasks You like them as well as the doer of them, and help me in doing them, make me succeed in leaving those tasks You don't like them, nor  the doer of them and help me in  leaving them.Make me join You from the closest ways  reaching You, those ones which are  the easiest ways for me.O Lord! Grant me  honor to be with You, with no need for separation and distance, teach  me discipline in the best way that there is no punishment in it, grant me rewards without incurring any disaster or incident.
Celebrities, Prophets of Luxurious Narcissism

This article explores how celebrity-culture in its individual luxurious form, influences, often indirectly, the educative role of religion in moral upbringing of a society and its members. The highly valued pursuit of fame and luxury, or even false pretense of displaying them –thanks to social media- are among the natural results of excessive dominance of celebrity culture. Fame and luxury might not be bad or negative in themselves, but once the two are placed in the pivot center of a moral-value system, other agents (like religion in our example) can no longer play their proper roles in the ethical upbringing of individuals or communities. When celebrity culture norms turn to behavioral standards, then not just religious practitioners and
دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه هایی است که تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکند. کلیه ی دانشگاه های تحت نظر این وزارتخانه به رسمیت شناخته میشوند و مدرک تحصیلی آن ها دارای اهمیت و اعتبار میباشند. سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان ادامه تحصیل به این دانشگاه وارد میشوند و تعداد زیادی نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل میشوند. تحصیل و پذیرش در این دانشگاه بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری میباشد.

http://letonamore.ru/forum https://forum.cyberlink.com/forum http://molbiol.ru/fo
i tried to install actix-web from source but it returned error about openssl:
error: failed to run custom build command for `openssl-sys v0.9.47`process didn't exit successfully: `/mnt/A20EF3040EF2CFF1/work/rust/actix-web/target/debug/build/openssl-sys-f099451dfc156dca/build-script-main` (exit code: 101)--- stdoutcargo:rustc-cfg=const_fncargo:rerun-if-env-changed=X86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENSSL_LIB_DIRX86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENSSL_LIB_DIR unsetcargo:rerun-if-env-changed=OPENSSL_LIB_DIROPENSSL_LIB_DIR unsetcargo:rerun-if-env-changed=X86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENSSL_INCLUDE_DIRX86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENSSL_INCLUDE_DIR unsetcargo:rerun-if-env-changed=OPENSSL_INCLUDE_DIROPENSSL_INCLUDE_DIR unsetcargo:rerun-if-env-changed=X86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENSSL_DIRX86_64_UNKNOWN_LINUX_GNU_OPENS

DevOps is a set of practices that automates the processes between software development and IT teams, in order that they can build, test, and release software faster and more reliably. The concept of DevOps is founded on building a culture of collaboration between teams that historically functioned in relative siloes. The promised benefits include increased trust, faster software releases, ability to solve critical issues quickly, and better manage unplanned work.
- Atlassian
تفاوت های کلیدی smoke testing و sanity testing:
Smoke Testing:
1- تست دود بر روی ساختار (Build) اولیه ی محصول انجام می شود.2-  ساختار (Build) نرم افزار برای آزمایش در این نوع تست می تواند پایدار یا ناپایدار باشد.3- انگیزه تست دود، اندازه گیری پایداری ساختار (Build) تازه ایجاد شده برای انجام تست های بیشتر و دقیق تر است.4- تست دود زیر مجموعه تست رگرسیون است.5- عدم موفقیت در تست دود منجر به رد فوری (Reject) ساختار (Build) نرم افزار می شود.6- تست دود ممکن است یا توسط توسعه دهندگان ی
در این مقاله قصد داریم که بیاموزیم چگونه یک وبلاگ با سئوی بالا داشته باشیم.کاری که خیلی از مدیران وبلاگ ها به دنبال آن هستند.اما بدانید که اینکار اصلا آسان نیست و به تلاش و پشتکار نیاز دارد.اول از همه باید بدانید که سئو چیست؟
ادامه مطلب
In the reading section, the writer contends that reading less literature materials has negative effects on the reading public, culture in general, and the future of literature itself; however, in the lecture, the professor casts doubts on the reading points by presenting some reasons and examples.
First of all, the writer claims that literature play a key role in stimulating public intellectual by cultivating our imaginations, sympathies, and language skills; in contrast, the professor rejects this notion by stating that reading public is not constrained to one form, literature. nowadays there exists a large variety of other subjects such as history and science with high quality which can be replaced. She mentions that literature is one of the means.
Moreover, contrary to the idea in the r
سایت سرگرمی چفچفک : بلیک مک فارلند هنرمندی خلاق و خوش ذوق است که از لاستیک های استفاده شده و کهنه برای ساختن مجسمه های زیبا و شگفت انگیز انواع حیوانات استفاده می کند. برای هر کدام از این مجسمه ها که تکمیل آن بیش از ۱ ماه زمان برده است حدود ۱۰۰ الی ۴۰۰ لاستیک استفاده کرده است. با هم نگاهی به آثار هنری و زیبای این هنرمند خلاق بیندازیم.
یوزپلنگ آمریکایی
مجسمه های لاستیکی
پاندا
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
خرس
مجسمه های لاستیکی
نیم تنه
Internet Download Manager یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. 
IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. 
تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه Internet Download Manager محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. 
IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌ک
راههای کسب درآمد از خیاطی​

اگه خیاطی یکی از کارهای مورد علاقتونه و مهارتشو هم دارین، ممکنه که تا به حال به این فکر افتاده باشین که یه کسب و کار خونگی رو تو این زمینه راه بندازین. ممکنه ندونین که چطور می تونین این کارو شروع کنین یا حتی این تصمیم درستی هست یا نه. با وقت گذاشتن روی این موضوع که توانایی تون رو برای راه انداختن یه کسب و کار خونگی خیاطی و راه انداختن شرکت می تونی با انجام کاری که بهش علاقه دارین پول در بیارین و چون توی خونه خودتونه
سیاری از مبتلایان به بواسیر، به علت خجالت، اقدام به خود درمانی و درمانهای سنتی می‌کنند ؛ لذا شیوع واقعی بواسیر در جامعه مشخص نیست. دکتر رسول عزیزی فوق تخصص جراحی کولون و رکتوم و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بهداشت و درمان ایسنا، اظهار‌داشت: هموریید (بواسیر) نوعی پدیده‌ی فیزیولوژیک است، که تحت شرایط خاصی دستخوش تغییرات ‌شده و عروق متورم و در نهایت فرد دچار درد و خونریزی می‌شود.
ادامه مطلب
برای ساخت سایت فروشگاهی لازم است موارد مختلفی در نظر گرفته شوند که در مقاله به برخی از این موارد اشاره می کنیم. از طریق روش های مختلفی می توان برای ساخت سایت فروشگاهی اقدام کرد. برخی از مراحل مانند طراحی و ساخت نمای داخلی دارای هزینه های بیشتری هستند.
ساخت سایت فروشگاهی
روش های مختلفی برای ساخت سایت فروشگاهی وجود دارد، مانند ساخت یک فروشگاه فیزیکی و کسب و کار سنتی. از طرفی، برای ساخت وب سایت فروشگاهی لازم است تا مراحل خاصی را طی کرد. اما فرام
 سلام دوستان شما میتونید اینجا ورژن 2020  نرم افزار موکا رو دانلود و استفاده کنید.

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :

حجم فایلهای دانلودی : 900 مگابایت
دانلود نرم افزار Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9
دانلود پلاگین Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9 Adobe
دانلود پلاگین Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9 OFX
دانلود نرم افزار Mocha Pro 2019.5 v6.1.2.41
دانلود پلاگین Mocha Pro 2019.5 v6.1.2.41 Adobe
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای After نسخه Win
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای After نسخه Mac
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای Avid نسخه Win
دانلو
Sanity Testing چیست؟
Sanity Testing نوعی تست نرم افزار است که پس از دریافت Software Build(با تغییر کوچک در Functionality یا کد) انجام می‌گیرد، تا بدین ترتیب از رفع باگ‌ها و عدم بروز مشکلات جدید در خلال این تغییرات، اطمینان حاصل شود.در اینجا هدف این است که تعیین کنیم که آیا Functionality پیشنهادی تقریبا مطابق انتظار فعالیت می‌کند یا خیر. اگر Sanity Testing شکست خورده و Fail شود، Build صورت گرفته Reject می‌شود تا بدین ترتیب زمان و هزینه جهت انجام تست دقیق تر تلف نشود.
برای مطالعه بیشتر
 Altium Designer نرم افزار پیاده سازی و طراحی سیستم های مجتمع دستگاه های الکترونیکی با سرعت بالا بر پایه مدارهای برد است ، که به شما امکان ایجاد پروژه هایی از مفهوم و VHDL شرح FPGA به منظور پیاده سازی ، طراحی PCB و آنالیز مدارهای آنالوگ و برخی مدار های دیجیتالی را میدهد . این نرم افزار با ترکیب مدل های شماتیک ، کتابخانه ECAD ، قوانین و محدودیت ها ، مدیریت زنجیره تامین ، پروسه های ECO و ابزار طراحی PCB در قالب یک ابزار مجتمع و مفید برای شما کاهش میزان مصرف وقت و
درمان بواسیر با لیزر درمانی است که با کمک پرتوهای لیزر بواسیر یا هموروئید را حذف می کنند. روش لیزر که به روش هموروئیدکتومی لیزری نیز معروف است بیشتر حالتی تسریع کننده برای جراحی بواسیر است که برتری زیادی نسبت به روش های سنتی جراحی بواسیر دارد.

دردی که بیمار در این روش درمانی تحمل می کند خیلی کم است.
بیمار نیازی به بستری شدن, بیهوشی و پانسمان جای زخم ندارد.
ایمن تر است و رگها در زمان عمل کمتر دچار خونریزی شده و آسیب به اطراف نسوج بواسیری به حد
What a sad story.
10 days ago, a group of young people ended my wonderful journey in Iran in a brutal way. While camping at the Caspian Sea I was heavily beaten up and robbed.
My yaw was fractured and my face also. After surgery my mouth got screwed up in steel. This will take at least one month to be cured.
That night I wanted to publish a text about what marks living 4 Months on the road had left on me and on the world around me.
I changed in so many ways and now especially one thing I need to declare: This incident didn't change nothing within me.
I won't let the incredible time I had with all the fantastic people being abused by the selfish ambitions of group of young criminals. I never could allow this project, which you all are part of in some way being affected by such primitive beh
در چندین سال اخیر رشد جمعیت از یک طرف و مشکلات اقتصادی از طرف دیگر گریبان گیر افراد جامعه حتی تحصیل کرده ها شده و متاسفانه بیکاری بین افراد و جوانان بع یکی از بزرگترین چالش ها تبدیل شده است و بحران های زیادی را به همراه دارد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی زمینه کسب و کارهای خانگی و کسب درآمد در منزل فراهم شده است.
به هر نوع فعالیت و کسب و کاری که در خانه و با امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی می گوییم.
در دنیای دیجیتالی امروز م
In 2012, Denmark’s biggest energy company, Danish Oil and Natural Gas, slid into financial crisis as the price of gas was plunging by 90% and S&P downgraded its credit rating to negative. The board hired a former executive at LEGO, Henrik Poulsen, as the new CEO. Whereas some leaders might have gone into crisis-management mode, laying off workers until prices recovered, Poulsen recognized the moment as an opportunity for fundamental change.
“We saw the need to build an entirely new company,” says Poulsen. He renamed the firm Ørsted after the legendary Danish scientist Hans Christian Ørsted, who discovered the principles of electromagnetism. “It had to be a radical transformation; we needed to build a new core business and find new areas of sustainable growth. We looked at the
Five ways to win your hearts 
فکر نمیکنم کسی باشه که غیر از عشق،احترام و توجه چیز دیگه ای از این دنیا بخواد ...
یه آغوش امن ،آرامش ...مهربانی...
پ.ن: اگر توی محیط کار به شدت تحقیر بشین همون جا میمونین؟ 
چند وقته دلم میخواد استعفا بدم جراتشو ندارم
۶ راه پیدا کردن ایده‌ کسب‌وکار اینترنتی .
داشتن و نگهداری یک کسب‌وکار آنلاین،برای همه یک ایده وسوسه‌کننده و جذاب محسوب میشه. زیرا  فرد از دورترین نقاط دنیا یا کشوری که در آن زندگی می‌کند هم، می‌تواند درآمد داشته‌باشد. وسوسه‌کننده است. اما خیلی‌ها در همان نقطه شروع گیر می‌کنند و قادر به حرکت نیستند . چرا؟
ادامه مطلب
Internet Download Manager (IDM) 6.35 Build 12 Retail مدیریت دانلود
آپدیت 29 آبان
قالب 20 سایت اسکریپت وقالب

Internet Download Manager
 یا همان 
IDM
 یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه Internet Download Manager محتوی جاسوس‌افزار

فایل فلش رسمی و کم یاب گوشی GT-I9500 MT6572 V4.4
این فایل تست شده می باشد.
مشخصات رام:
Hardware: MT6572 UNIVERSAL5410 is FakeModel: GT-I9500Build number: ALPS.JB3.MP.V1.8Build date UTC: 20140210-032711Android v: 4.4.4Baseband v: MOLY.WR8.W1315.MD.WG.MP.V4لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume را نیز دارد.
  خرید و دانلود - 5000 تومان

۶ راه پیدا کردن ایده‌ کسب‌وکار اینترنتی .
داشتن و نگهداری یک کسب‌وکار آنلاین،برای همه یک ایده وسوسه‌کننده و جذاب محسوب میشه. زیرا  فرد از دورترین نقاط دنیا یا کشوری که در آن زندگی می‌کند هم، می‌تواند درآمد داشته‌باشد. وسوسه‌کننده است. اما خیلی‌ها در همان نقطه شروع گیر می‌کنند و قادر به حرکت نیستند . چرا؟
ادامه مطلب
It’s human nature to grumble a little about the boss, the boring meeting, or some seemingly clueless directive from several layers above. Strictly speaking, such grumbling doesn’t cause real harm; everyone needs to vent now and then.
But an organization is in serious trouble when most discussions on crucial issues take place in side conversations, rather than in formal meetings, where concerns can be addressed thoughtfully with people in a position to instigate a change of course.
Recent news reports on Boeing reveal what appears to be an epidemic of side conversations about the 737 Max jetliner. In private emails and instant messages, employees expressed rampant concerns about the Max during its development — and outright disdain for some of the decisions being made, technologies b
Celebrities, Prophets of Luxurious Narcissism

Dr. Hossein Latifi[1]

This article explores how celebrity-culture in its individualistic luxurious form, influences, often indirectly, the educative role of religion in its moral upbringing both at social and individual levels. The highly valued pursuit of fame and luxury, or even false pretense of displaying them –thanks to social media- are among the natural results of excessive dominance of celebrity culture. Fame and luxury might not be bad or negative in themselves, but once the two are placed in the pivot center of a moral-value system, other agents (like religion in our example) can no longer play their proper roles in the ethical upbringing of individuals or communities. When celebrity culture norms turn to behavioral standa
عمل جراحی بواسیر, هزینه جراحی بواسیر, عمل جراخی بواسیر چگونه است,عوارض جراحی بواسیر یا هموروئید همه این ها را اینجا با هم بررسی می کنیم. عمل جراحی بواسیر راهی مطمئن و تمام کننده برای خلاص شدن از درد و ناراحتی بواسیر است. در برخی افراد، دیگر روش های رعایت یک رژیم غذایی سالم و تغییر سبک زندگی و استفاده از داروهای بدون نسخه، برای درمان بواسیر کافی نیستند. بواسیر و هموروئید آنها به مرحله ای رسیده که دیگر با این روش ها التیام نمی یابد و نیاز به
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic
Basically, API level means the Android version. This defines for
which version you are targeting your application and what is going to be
the minimum level of android version in your application will run. For
setting Minimum level and Maximum level android studio provides two
terminologies.
minSdkVersion means minimum Android OS version that will support your app and targetSdkVersion
means the version for which you are actually developing your
application. Your app will be compatible with all the version of android
which are falling between minimum level SDK and target SDK.
How to change API SDK level in Android Studio
For changing the API level in android we have two different Approaches, let’s check both one by one:
Approach 1 To Change SDK API Level in Android Studio:
Step 1: O
OEM Tesla Style Double Din Navigation Toyota Camry 2012-2016 

Camry Head Unit Android system. Compatible Vehicles: Toyota Camry 2012 2013 2014 2015 2016. 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screenSuper High Definition with 1024 x 600 pixel1.6G Quad Core CPU with 2G DDR3Build in 32G Flash Memory for Music/Navigation Map Data/VideoAM/FM Radio, Auto Memory Store/Preset ScanMirror Link for Smart PhoneBuild-in Bluetooth 4.0 with A2DP/Hands Free/Phone book2 x Rear USB InputBuild-in GPS receiver, compatible with Waze/Navfree/Google Map etcBack Camera InputPreset Multi EQ SettingsVolume/Fader/Balance/Treble/Bass ControlMultimedia Player Compatibility with all format4 x 45W Power Output2 Channel RCA Output2CH rear video input2CH rear RCA inp
Beatboxing (also beat boxing or b-boxing) is a form of vocal percussion primarily involving the art of mimicking drum machines (typically a TR-808), using one's mouth, lips, tongue, and voice. It may also involve vocal imitation of turntablism, and other musical instruments. Beatboxing today is connected with hip-hop culture, often referred to as "the fifth element" of hip-hop, although it is not limited to hip-hop music.The term "beatboxing" is sometimes used to refer to vocal percussion in general.
آپدیت شده
Passmark PerformanceTest نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد که
Benchmark لحظه به لحظه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را نمایش می دهد.
پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این
نرم افزار سپرد ، گاهی لازم کارهای ساده ای انجام شود که به واسطه آن ها
کارآیی سیستم افزایش خواهد یافت. تست دو بعدی و سه بعدی کارت گرافیک ، تست
تمامی بخش های پردازنده ، تست و آزمایش حافظه رم ، تست مادربورد برای تمامی
بخش ها ، آزمایش هارددیسک ، دیسک خو
همیشه مثبت باشیم  تا در زندگی موفق شویم​

مهمترین کیفیت برای موفقیت در کارآفرینی و در زندگی، کیفیت خوش بینی و مثبت بودن است.

حتما بخوانید: مثبت اندیشی و 11 نتیجه فوق العاده ی آن در زندگی
مهمترین کیفیت برای موفقیت در کارآفرینی و در زندگی، کیفیت مثبت بودن و خوش بینی است. خوش بینی ها انتظارات غیر واقعی از موفقیت دارند. به عنوان یک نتیجه، آنها مایل به انجام چیزهای  بیشتر بدون اینکه دلسرد شوند.
نگرش مثبت و خوش بینی خود را حفظ کنید

حتما بخوانید:
در این مقاله نگاهی به نحوه و فرهنگ مصرف چای در کشورهای خارجی و مراسم و باورهای پیرامون آن خواهیم داشت.
نکته‌هایی فرهنگی، پیرامون نحوه‌ی ارائه و مصرف چای در کشورهای خارجی
چای خارجی فقط در تعریف فیزیکی و توصیف انواع آن خلاصه نمی‌شود و به نحوه‌ی مصرف چای خارجی نیز ارتباط می‌یابد. علاوه بر چین؛ هندوستان، ژاپن و بسیاری از کشورهای آسیایی، در کشورهایی نظیر انگلستان و فرانسه نیز می‌توان از موضوعی به نام فرهنگ مصرف چای خارجی سخن گفت. برخی از آد
راه‌ های کنترل چشم چرانی چیست؟ چشم چرانی به چه معناست و در چه افرادی بیشتر دیده می‌شود؟ چشم چرانی به معنای نگاه خیره و مستقیم به جنس مخالف از روی لذت است. سلامت فکر و روان انسان از لحاظ جنسی اهمیت بسیار زیادی دارد. زمانی که تمام ذهن افراد از افکار جنسی پر باشد توانایی حل مسائل به صورت موثر از بین می‌رود و دچار آشفتگی ذهنی می‌شود. چشم چرانی رفتار نابهنجار و عادتی است که بیشتر در مردان وجود دارد و باعث می‌شود تخیلات جنسی در آن‌ها افزایش یاب
Sexuality and libido are one of the most important needs of God for human existence. Completely satisfying your sexuality in the right way means being with your spouse is one of the pillars of happiness. But over the years, with human culture moving toward corruption and destruction, there have been many changes in the way we satisfy libido. Underestimating religious beliefs has led to the collapse and abandonment of real human culture as well as human movements in sexual bias. Walking humanity on the road to gender bias has had a devastating impact on one's personal, family and social life.Society: increasing corruption in society, spreading insecurity among people, especially women,Family: No promise of couple, weakening of family foundation,Man:Psychology: Depression, Self-esteem,Physic
Arbaïnestl’endroit le plus paisible et le plus gentil du monde et ainsiilest le rendez-vous des amoureux de la paix et de l’amitié qui se rassemblent du monde entire à côté du sanctuaire de l’Imam Hussein «Imam de l’humanité et l’amour» pour annoncerqu’ayant des différencesraciaux et religieux on peut vivre ensemble et en paix et amitié  et on peutêtregentill’un avec l’autresiseulement les politicienscruels et corrompus du monde ne soient pas.
Nous tous, quelquesoientnos religions et pays, on a besoin de la collaboration et l’unitépour mettre fin à toutes les cruautés et corruptions du monde et pour fonder la paix et l’amitiémondialeainsiquepréparer le terrain pour l’apparition du Sauveurde toutes les religions. Donc, on doitorganiser un réseaucompos
  Tech - Furthermore, the best 33 IOT and AR/VR Agencies, In keeping with DesignRush
  New york, April eleven, 2019 /pRNewswire-pRWeb/ -- Investigate demonstrates there will be more than 30 billion IOT devices and one billion AR users by 2020, proving that technological know-how is usually a escalating method for brands.
  DesignRush.com, a B2B market connecting brands with agencies, identified the three ideal programs of emerging engineering such as the Net of Matters and AR/VR.
innovative technology examples solutions create a new stream of advances that will better the world. We set awesome examples by sharing knowledge through industry collaboration for common good.
  The three very best small business applications of rising know-how contain:
  one. Cell Apps

از صبحه این گوشی دستمه، به مغز نصفه نیمه‌م فشار میارم که یه حرفی بده بیرون، هیچی نمیاد. الان یادداشت گوشی رو باز کردم و گفتم یکیو برمی‌دارم و پست می‌کنم، یعنی گفتم بی یادداشت بری بیرون نرفتیااا! قابل‌پست‌ترینشون این بود. چمدونم از این تستاییه که اینور اونور تو اینترنت دادم، این جوابشه. گمونم تست "ویژگی پنهان یا سرکوب‌شده" بود. یادم نیست به چه صورت بود، ولی جوری که یادمه سوال‌ها اصلا در بحر این نتیجه نبود. مثل اینکه از یکی بپرسن چه رنگی دو
برای ساخت وب سایت منبع های بی شماری در اینترنت وجود دارد و تشخیص یک پکیج عالی که قیمت منصفانه ای هم داشته باشد سخت است. ولی امروز تصمیم داریم شما را با وبسایت سعیدمارکت آشنا کنیم که واقعا وبسایت معتبر و عالی ای هست و کلی اطلاعات با کیفیت داخلش وجود دارد.
نحوه ساخت وب سایت
شما برای اینکه بتوانید یک وب سایت بسازید باید یک سری آموزش را پشت سر بگذارید. برای اینکار ما یک منبع معتبر و با کیفیت بهتون معرفی می کنیم. که فوق العاده می باشد.
برای دسترسی ب
Abstract Decision making about telecommunication systems (central) are important due to their communicative role in organizations and considering to several criteria in selection of telecommunication systems, this is multi-criteria decision making model for selection of telecommunication systems vendor. For this purpose, related indicators are extracted by present literature searching and experts point of view and delivered according to decision making model with combining of VIKOR and AHP. In the manner that, extracting of indicator weights were obtained by AHP-VIKOR model has been used because of advantage of this model rather than other models MADM such as: collaborative desirability element and reflection of appraisers view in decision making for selection classification and vendor sel
کلیپ آموزش پروژه ساخت دیوار بلوکی
پودمان عمران کاروفناوری نهم
کاربران ارجمند در این فیلم نحوه ساخت دیوار بلوکی آموزش داده می شود امیدواریم پس از دیدن این فیلم بتوانید با ملات سیمان و شن و ماسه و بلوک دیواری مقاوم بسازید
build a wall by Blocks
حجم 52 مگابایت
پخش آنلاین

دانلود کلیپ
دانلود پروژه های عمران و ساختمان
فروشگاه آنلاین محصولات الکترونیکی کاروفناوری

برای استفاده از سایر مطالب سایت به صفحه اصلی مراجعه نمایید.
ترجمه ریدینگ درس سوم کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم
ترجمه Reading آخر کتاب زبان پایه یازدهم را در این پست برای شما می نویسم. من فاضل احمدزاده هستم، مدرس دوره های پیشرفته آموزش زبان انگلیسی.
شما می توانید ترجمه ریدینگ درس اول و درس دوم را با کلیک روی نام درس ها مشاهده کنید.
عنوان متن ریدینگ درس سوم کتاب
هنر ، فرهنگ و جامعه
Art, Culture and Society

Art is what people create with imagination and skill. As a part of culture, it shows the way of life and identity of a nation and reflects the history of a society. In fact, the history of humankind is
با سلام خدمت دوستان
برای آپدیت مودم تی پی لینک مدل TD-W8951ND V.5 با مشخصات زیر طبق مراحل پائین اقدام کنید

برای این نسخه  Firmware Version: 5.0.0 Build 120522 Rel.23978 از لینک زیر استفاده کنید

TD-W8951_V5_140226

برای این نسخه  Firmware Version: 5.0.0 Build 131104 Rel.09041 از لینک زیر استفاده کنید
TD-W8951_V5_140306

While in the realm of information technological innovation, this statement is particularly genuine. Now, the majority of organizations globally are using benefit of more than one cloud company. phone calls this a hybrid multicloud environment ¨C hybrid that means both of those on- and off-premises assets are involved, and multicloud denoting multiple cloud company.
We provide a wide range of network interface controller solutions with high-performance and excellent quality. Visit our website for more detailed information.
  Businesses, study amenities and authorities entities are speedily relocating to hybrid multicloud environments for many really persuasive reasons. Customers and constituents are on the net and cellular. Substantial CapEx might be saved by leveraging
هر روز موبایل ها سهم بیشتری از دسکتاپ ها می گیرند. موبایل ها همیشه همراه ما هستند و این ویژگی کلیدی کاربران را به استفاده بیشتر از موبایل ترغیب می کند. در سه سال گذشته استفاده از موبایل ها بیش از 5 برابر شده است. همچنین 80 درصد زمان استفاده از موبایل ها صرف اپلیکیشن ها می شود.
اگر شما هم می خواهید از این بازار پرطرفدار سهمی داشته باشید، این مقاله می تواند به شما کمک کند.
چگونه اپلیکیشن موبایل بسازیم؟
دستورات زیر را به ترتیب اجرا می کنیم و کار تمام است
sudo apt install cmake unzip pkg-config libjpeg-dev libpng-dev libtiff-dev libavcodec-dev libavformat-dev libswscale-dev libv4l-dev libxvidcore-dev libx264-dev libjpeg-dev libpng-dev libtiff-dev libavcodec-dev libavformat-dev libswscale-dev libv4l-dev libxvidcore-dev libx264-dev libgtk-3-dev libatlas-base-dev gfortran cmake gcc g++ git libjpeg-dev libpng-dev libtiff5-dev libavcodec-dev libavformat-dev libswscale-dev pkg-config libgtk2.0-dev libopenblas-dev libatlas-base-dev liblapack-dev libeigen3-dev libtheora-dev libvorbis-dev libxvidcore-dev libx264-dev sphinx-common libtbb-dev yasm libopencore-amrnb-dev libopencore-amrwb-dev libopenexr-dev libgstreamer-plugins-base1.0-dev libavcodec-dev libavuti
در منابع متعدد تاریخی اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد کوروش به یهودیان پول داد تا آن‌ها به اورشلیم (بیت‌المقدس) رفته و جایگاه‌های مقدس خود را بازسازی کنند. برای نمونه یوسف فلاوی (به رومی: Flavius Josephus) مورّخ یهودی در کتاب خود که جزو منابع کهن تاریخ یهود محسوب می‌شود، به نقل از کوروش می‌نویسد:I have given leave to as many of the Jews that dwell in my country as please to return to their own country, and to rebuild their city, and to build the temple of God at Jerusalem on the same place where it was before. I have also sent my treasurer Mithridates, and Zorobabel
سریال من عاشق تو هستم قسمت 90 نودم - man asheghe to hastam ۹۰
من عاشق تو هستم قسمت 90

دانلود من عاشق تو هستم 90 "It seems that everything included will undergo some transformation in the coming period. This of course will be the consumer's desire. What does he want, what not to use, this table we will always invest together. On the one hand is now spoken, it does not benefit from other features of Turkey to remain a guest at the hotel all inclusive . in fact, world-class Turkey, the Anatolian history, the geography, the gastronomy, the music, one of the countries making the biggest difference with the culture. history with one of the works therefore to be included everything thereafter, culture, art, we combine how much gastr
http://www.build.mk/forum/member_profile.asp?PF=4334
http://forums.sentora.org/member.php?action=profile&uid=14227
http://forums.sentora.org/member.php?action=profile&uid=14229
https://community.netgear.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/802968
https://community.netgear.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/802970
http://www.joomi.ir/forum/members/jalalmoshaver/
http://www.kelidestan.com/forum/member.php?action=profile&uid=11863
http://www.webhostingtalk.ir/member.php?u=141722
https://barnamenevisan.org/Profile/64331
https://forum.exceliran.com/member.php/91260-jalalmoshaver
https://forum.exceliran.com/member.php/91261-hasanmoshaver
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
اما بهترین روش برای بهیه سازی طبق الگوریتم BERT چیه ؟
10 ways to optimize for BERT
You
Can’t
Optimize
For
A
Deep
Learning
NLP
Algorithm
Write for humans

برای انسان ها بنویسید
منبع : آپدیت جدید الگوریتم BERT

مشخصات تلویزیون سامسونگ RU7300

محصول جدید 2019 سامسونگ مدل RU7300
قابلیت اسمارت با سیستم عامل تایزن
کیفیت تصویر UHD با رزولیشن 3840*2160
دارای تیونر DVB-T2
کیفیت صدای فوق العاده 2CH با توان خروجی 20 وات
دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wifi و LAN
دارای +HDR10 و HLG 

فروش به قیمت عمدهگارانتی 18 ماهه با 5 سال خدمات و نصب در محلکلیه ی مدل ها نو و اکبند هستند و دست دوم و کارکرده نداریم.ارسال از بانه با امکان پرداخت در محل
عرضه ی به
ترجمه ریدینگ درس سوم کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم
ترجمه Reading آخر کتاب زبان پایه یازدهم را در این پست برای شما می نویسم. من فاضل احمدزاده هستم، مدرس دوره های پیشرفته آموزش زبان انگلیسی.
شما می توانید ترجمه ریدینگ درس اول و درس دوم را با کلیک روی نام درس ها مشاهده کنید.
برای مشاهده ویدئو و شنیدن فایل صوتی به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.aparat.com/v/w1bqD
عنوان متن ریدینگ درس سوم کتاب
هنر ، فرهنگ و جامعه
Art, Culture and Society

Art is what people create with imagination and skill. As a p
آیا شما آماده اید که کسب و کار آنلاینی را شروع کنید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید چطور درامد زایی کنید؟ این کار همیشه آسان نخواهد بود و باید به سختی کار کنید و از مشکلات و شکست ها در مسیرتان عبرت بگیرید.

ادامه مطلب
 I listen to music.

Yes!I'll find out you and will make this city full of lover.s
 Yes. I will make crazy everybody.
Just be here!
 This sence is love it is not just about sex.
Until i breath.
Do not scare from eny thing enymore.
Just be here!
I am so exited!
I am so exited that she says she is just for me!
Because she is my moon
I am nervous . Yes i am nervous about one day she does not love me any more.
I will close all ways if she wants leave me.
And if she says  she is a  passenger and she wants be just a memory in my mind.
Every body be far from her!
Tell to me you love me.
Oh darling it is time to say that!

Yes i will find out you!
I will make a city full of lovers.
I will make every body crazy!
Just be here!

We are an Iranian tour operator committed to responsibly take you on a journey through the unknown mysteries of Iran. The story of our journeys goes back to 2004 when we began our expedition to all around Iran. The more we saw, the more we wanted to discover. We wanted to discover the hidden gems and wonders our ancestors have left behind. Back then, we were just adventure seekers who wished to make our dreams come true.After a while, we realized how the image portrayed of Iran in the mass media was false even in our own eyes. It made us eager to introduce the unheard narratives of Iran to others. We wanted everyone to get to know the rich culture, history and local life of Iran not just by telling them about it but by experiencing it through their own lenses. We want to show some of the m
فقط در سال گذشته و تنها از دو کانال انتشار اپ استور اپل و پلی استور گوگل، اپلیکیشن های موبایل بیش از 71 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. این رقم با در کسر سهم کانال های انتشار حدود 58 میلیارد دلار بدست می آید. این حجم درآمد هر گونه هزینه ساخت اپلیکیشن را توجیه می کند. البته باید در نظر گرفت که همیشه هزینه های بالا به معنی خروجی نهایی با کیفیت نیست.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل
لوله کشی
لوله کشی پیش از گاز طبیعی گزینه های بالقوه ای را برای خریداران منازل فراهم می کند تا راحتی ، راحتی و صرفه جویی در هزینه وسایل گاز طبیعی را به خانه جدید خود اضافه کنند. لوله کشی قبل از اتمام دیوارها می تواند ارزان و ساده انجام شود و نصب و راه اندازی وسایل گاز طبیعی مورد نظر خود را برای شما یا صاحب خانه آسان می کند.

از کجا می توانید لوله های گاز طبیعی را از قبل لوله گذاری کنید؟
پاسخ کوتاه این است که یک دستگاه گاز می‌تواند در این مکان ها
Hana is one of the cities of the province of Isfahan in central Tourism in Iran. There are ways to access this section through the city of Semirom and Abadeh.
According to a query and research from elders and elderly men quoted by the planting of Henna plant and the remaining works of the Hannah traces in this area, this place is known as Henna, and most people are aware of this, but Professor Mohammad Mehryar in the book The comprehensive culture of the ancient villages of Isfahan states that in some sources Hannah wrote Hannah, which is derived from the Arabic letter (h). Hina without exacerbation and Nun is a colorful plant used for shrubs and used in Persian and Arabic, and its cultivation areas are near Kerman and not in Semirom. Therefore, the area has no connection with the Hana cul
آیا می خواهید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید؟ ما می دانیم که ساخت فروشگاه اینترنتی  می تواند یک فکر وحشتناک باشد به خصوص وقتی که شما یک تکنسین نیستید. خوب ، شما تنها نیستید. پس از کمک به صدها کاربر برای شروع فروشگاه آنلاین خود ، تصمیم گرفتیم جامع ترین راهنما در مورد نحوه ساخت فروشگاه آنلاین خود را با وردپرس (گام به گام) تهیه کنیم.
نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین
ادامه مطلب
خب همونطور که مشاهده میکنید اینا اطلاعات کارت گرافیکم هست.اسمش که در بالا موجوده.همینطور لوگوی شرکت سازندش که انویدیاس.این نسخه و کلا کارت گرافیکایی که حرف M درش بکار  ینی همون Mobile یا نسخه ضعیفتر که معمولا برای لپ تاپ ها استفاده میشه،چراکه قدرت کمتر ینی برق مصرفی کمتر و برق مصرفی کمتر ینی حرارت کمتر.
*نکته ای شاید برای دوستان جالب باشه.(البته گیمرای عزیز بیشتر)باید بدونین که اگه کارت گرافیکتون ضعیف ایرادی نداره کارت گرافیکای اکسترنالم موج
اگر می خواهید یک وب سایت با احساس VIP ایجاد کنید ، به ایجاد یک سایت عضویت بپردازید.
سایت کسب و کار استاتیکیکی دیگر از انواع محبوب وب سایت ها ، چگونه یک سایت بسازیم . یک سایت تجاری ثابت یک وب سایت تغییر ناپذیر و بندرت به روز شده است که یک تجارت خاص را نمایندگی و ارتقا می بخشد. این نوع وب سایت وجود دارد به گونه ای که افراد می توانند تجارت شما را بصورت آنلاین کشف کنند و آنچه را برای ارائه ارائه می دهید پیش نمایش دهند.
ادامه مطلب
It’s hard to find a CEO today who doesn’t tout the importance of innovation, yet many seem stumped by how to achieve it. A widely cited McKinsey survey from 2008 found that 84% of executives believed that innovation was critical to their business’s growth, but only 6% were satisfied with their company’s current innovation performance. A more recent study by KPMG and Innovation Leader asked executives to rate how advanced their companies’ innovation efforts were on a five-point scale. Nearly 60% of respondents said they were at the earliest stages (ad hoc, which was one point, or emerging, two points) while only 2% said their innovation activities were optimized (5 points).
Having studied innovation at more than 40 companies over the last 25 years, I believe the disconnect bet
Algorithms are becoming increasingly relevant in the workplace. From sifting through resumes to deciding who gets a raise, many of these new systems are proving to be highly valuable. But perhaps their most impressive, and relevant, capability is predicting which employees will quit. IBM is in the process of patenting an algorithm that can supposedly predict flight risk with 95% accuracy. Given that we are in a candidate-driven market, this is a significant innovation. There are now more job openings in the U.S. than there are unemployed Americans.
Losing an employee can have a drastic effect on team morale, and result in a domino effect that leads to poor performance and productivity. Not to mention, it is expensive, and not just because of lost talent. It takes an average of 2

این پاورپوینت در 54 اسلاید به شکل فوق العاده زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بند یشذده است د راین پاورپوینت مطالبی ازپیشگیری،روش درمان چند دارویی،کشت ویروس  HIV Culture،تشخیص آزمایشگاه،عوارض خونی و سرطان ها،کریپتوکوکوز منتشر یا مننژیت کریپتوکوکوزی وتوکسوپلاسموز مغزی،کریپتوسپوریدیوزیس و ایزوسپوریازیس و سای رمطالب مفید و ارزنده در مورد ایدز در ااطفال از معتبر ترین منابع پزشکی د راین پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان ر
In today’s competitive world that is rapidly changing, the organizations should be seen the changes as one of main competitive axes.The organizations can create this changes and innovation through entrepreneurship. On the other hand, having a strategic though is integral part of advanced organizations in competitive environment and the Balanced Score Card (BSC) such as strategic planning instruments is in organizations. In this paper, with combining of entrepreneurship and financial and non-financial indexes of the balanced score card was presented a model of prioritizing for dimensions of entrepreneurship; this prioritizing model can help to the strategy of organizations about entrepreneurship. In this prioritizing model, the structure of evaluation of entrepreneurship dimensions from t
ابتدا… برای ساخت وب سایت خود یک بستر انتخاب کنیدپلتفرم های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید بدون ایجاد یک کد کد ، به ایجاد وب سایت کمک کنید. چگونه سایت بسازیم
وردپرس ، جوملا ، دروپال ... فقط برای ذکر چند مورد.
انتخاب بستر مناسب برای نیازهای شما باعث می شود روند کار نرم تر و لذت بخش تر شود. آیا به فروشگاه اینترنتی نیاز دارید؟ یک سایت تجاری کوچک یا به دنبال سرگرمی یا اطلاع رسانی به دیگران با وبلاگ یا سایت محتوا هستید؟
ادامه مطلب
اگر چه به روز رسانی گوشی می تواند برای آن مفید باشد و آخرین قابلیت ها و موارد ایمنی را در اختیار کاربر قرار دهد، اما گاهی به دلایل مختلف کاربر متوجه می شود که با نسخه فعلی مشکلاتی دارد و می خواهد به نسخه قبلی دانگرید کند. البان در این پست دانگرید اندروید به نسخه قبلی را آموزش می دهد.
نکات مهم پیش از دانگرید اندروید که باید مد نظر داشته باشید
چند نکته اساسی و مهم وجود دارد که بایستی پیش از آغاز دانگرید بدانید:
ممکن است گوشی شما دانگرید نشود.
دا
Destroyer of Ice and Fire
Chapter 535 7 hours ago
Chapter 534 7 hours ago
I Alone Level-Up
Chapter 270 March 24, 2020
Chapter 269 March 24, 2020
Against the Gods
Chapter 1648 March 30, 2020
Chapter 1647 March 30, 2020
Worlds’ Apocalypse Online
Chapter 522 March 18, 2020
Chapter 521 March 18, 2020
Log Horizon
Vol 11- Chapter 5 March 30, 2020
Vol 11- Chapter 4 March 30, 2020
Martial God Asura
Chapter 3000 March 30, 2020
Chapter 2999 March 30, 2020
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?
Volume 5-Chapter 7 March 25, 2020
Volume 5-Chapter 6 March 25, 2020
My Youth Romantic Comedy Is Wrong as I Expected
Vol 1- Chapter 1 10 hours ago
Vol 1- Chapter 0 10 hours ago
I hate being in pain, so I think I’ll make a full defense build
Chapter 189 March 30, 2020
Chapter 188
China online shopping is one of the most favorite ways of shopping all around the world. Nowadays by the growth of technology there are hundreds of online wholesale shopping websites which in China in online cloth shopping or online electronics shopping China or what you want from online shopp3ing. There are different options and items of online shopping in Chinese websites that we will discuss on the qualities of the top 5 China online Shopping websites.
ادامه مطلب

برای اینکه در مسیر صحیحی از ایجاد استراتژی تجاری قرار بگیرید، باید تعریف روشنی از اهداف خود داشته باشید. ضمن اینکه مواد بازرگانی مورد نیاز  برای بهبود و به کارگیری این راهبردهای اقتصادی را در نظر بگیرید. مقاله پیش رو نحوه ساخت استراتژی معاملاتی را در 10 گام نشان می دهد. این مقاله در تاریخ 20 دسامبر سال 2016 توسط گالن وودز گردآوری شده است.
مراحل ساخت استراتژی معاملاتی در 10 گام توصیف شده و این گام ها در واقع همان گام هایی هستند که معامله گران بز
دوستان عزیز سلام. امیدوارم حال همه تون خوب باشه ^^ با توجه به وضعیت موجود همونطور که خیلی هاتون میدونید بعضی سایت های آموزشی، رایگان شدند. سایت Future Learn  یکی از این سایت هاست. اگر علاقه دارید و انگلیسیتون یا حتی ژاپنی تون خوب هست، میتونید توی این سایت ثبت نام کنید و این درس رو انتخاب کنید. به معرفی Youth culture و subculture ژاپن پرداخته شده و کلا درس اوتاکو شناسیه :) اگر علاقه به شرکت دارید زود ثبت نام کنید چون هفته اولش شروع شده.
(میم میزدید "اگه  انیمه درس
It can be said with great confidence that the emergence of social media and the spread of using them in the world has been one of the most significant reasons for the importance of personal branding.
Meanwhile, social media seems to be cheap or free, everyone thinks now that they own the media to build personal branding. Therefore, they think of self-branding. In short, the emergence of social networks, the cheapness of the media, numericity, and the possibility of comparing their position with others on social networks are cases that make personal branding more important than in the past.
ادامه مطلب
هر کشوری با توجه به قدمت و تاریخی که دارد، آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به خود را نیز دارد. گرجستان نیز کشوری با قدمت دیرینه است که در دوره های مختلف حاکمان مختلفی بر آن ها حکم فرمانی کرده اند. تا در قرن 19 حکومت خود را تشکیل دادند.
فرهنگ و آداب و رسوم گرجستان برگرفته از قدمت این کشور می باشد. و تا حدودی به فرهنگ های ایران نیز شبیه هست. 
فرهنگ این کشور برگرفته از فرهنگ ایرانی ، عثمانی ، آناتولی و تا حدودی اروپایی می باشد. 
ادامه مطلب
در دنیای سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری اولین
مرحله فهم تفاوت این سه واژه است. درک تفاوت این واژگان موجب شناخت بهتر مخاطب خواهد
شد.
علم جستجوی سیستماتیک دانش جدید و فناوری کاربرد همان
دانش در فرآیند تولید است. نوآوری نیز متمایز از فناوری است زیرا فناوری تنها یکی
از راه‌های نوآوری کردن است. در واقع، هر چند که فناوری شایع ترین فرم نوآوری در
کشورهای توسعه یافته است امّا گونه‌های دیگری از نوآوری همچون نوآوری در بازاریابی
و یا نوآوری در اشک
Macro-management of gas consumption pattern correction
The plan is to integrate macro management of the gas consumption model based on MIG’s comprehensive information and communication technology system in the form of access to macro management information and solutions and to present a plan to reduce energy consumption according to the cultural, media and cultural approach to reducing gas consumption. . In this master plan, looking at the impact of the target audience, it is attempted to explain the value of saving gas and presenting a targeted Islamic saving style.
 In summary, the main goals and presentations of this comprehensive plan are:
۱٫ The possibility of metropolitan planning in the field of gas consumption
۲- Possibility to manage optimal gas consumption
۳٫ Assist in ma
What links can you use to comply with Google's
guidelines? If you've ever been the victim of Google's punishment, you
know how painful it is to find out the problem and stay safe. Even if you
have not been punished so far, the threat of punishment is also a matter of
concern, but how can you stop it when abnormal links are around you?
We are very sad about Google's punishment and abnormal
links.  It shares how to get links that are in accordance with
Google's guidelines that will keep your site from working and can have a real
impact.
Rewrite the video

If you know something about me, you should know that I’ve done
a lot of work with abnormal links. 
I've done a lot of work to help people with penguin and abnormal
punishment. 
But today we will talk about normal links. Expand your
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون عربی، مترجم متون انگلیسی مربوط به سازمان های جهانی اعم از سازمان ملل و فعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان که با مفتخر می باشم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ هستم.
و آنچه مهم است اینکه همه ی ما سرباز گردان سیدعلی خامنه ای و لشکر مهدی موعودیم.

Hello.  I am Ehsan Shah Sanaei, a poet, literary critic, translator of Arabic texts, translator of English texts related to world organizations, includin
یکی از مشکلاتی که می توان گفت همه ما به نوعی آن را در زندگی خود تجربه کرده ایم بی خوابی شبانه است. خوابیدن ، بخشی از زندگی تمام افراد محسوب می شود و تنها زمانی به اهمیت این مسئله پی می بریم که دچار مشکل در خواب می شویم. مشکل بی خوابی شبانه اغلب به صورت موقتی بوده و بیشتر در مواقعی روی می دهد که فرد دچار ناراحتی و هیجان شده باشد. البته معمولا با گذشت چند روز و بازگشت اوضاع به شرایط قبل ، این مشکل به صورت خود به خود برطرف می شود.

ادامه مطلب
- Colleges and universities should require their students to spend at least one semester in a foreign country.
Write a response in which you discuss the extent to which you agree or disagree with the statement and explain your reasoning for the position you take. In developing and supporting your position, you should consider ways in which the statement might or might not hold true and explain how these considerations shape your position.
ادامه مطلب
- Colleges and universities should require their students to spend at least one semester in a foreign country.
Write a response in which you discuss the extent to which you agree or disagree with the statement and explain your reasoning for the position you take. In developing and supporting your position, you should consider ways in which the statement might or might not hold true and explain how these considerations shape your position.
ادامه مطلب
몇 가지 요점을 만들고 싶었습니다.이란에는 전쟁이 없다이란 언어는 아랍어가 아닌 페르시아어입니다.이란은 길고 풍부한 문명과 문화를 가지고 있습니다
من می خواستم نکاتی را بیان کنم.هیچ جنگی در ایران وجود نداردزبان ایرانی فارسی است نه عربی.ایران دارای تمدن و فرهنگ طولانی و غنی است.
I wanted to make some points.There is no war in IranThe Iranian language is Persian, not Arabic.Iran has a long and rich civilization and culture.
ریشه نام ممنوعه
نام دیگر برنج سیاه برنج ممنوعه است. اما این بدان معنا نیست که نباید از آن استفاده کرد. این برنج در چین باستان ریشه دارد، جایی که فقط امپراتور چین یا خانواده سلطنتی، اجازه خوردن آن را داشتند، زیرا کمیاب، خوشمزه و مغذی بود. بنابراین، خوردن آن برای مردم عادی ممنوع شد. برنج سیاه، همچنان کم‌یاب و یکی از سالم‌ترین غذاهاست.
این برنج، منبعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ارزش تغذیه‌ای برنج سیاه از برنج سفید و قهوه‌ای موجود در باز
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس فارس در دیدار با نادر شهسواری پیشکسوت هنر نمایش، گفت: ادبیات کهن همچون فردوسی، سعدی و مولوی بایستی با برنامه ریزی فرهنگی، ادبی و علمی، تبدیل به الگوهای نمایشی شوند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پویش‌خبر - راستین‌آنلاین -
ادامه مطلب
Mahdi with his kind and full of passionate eyes looking at you.
Just thinking with kindly and continuously to Mahdi will change you and your ways,your tactics in front of your subjects and your personality among your religious atmosphere and your religion.
Thinking to Mahdi will become fuel for your soul.
Gazing at Mahdi will power your fingures to resque yourself from diseases of century,depression and abortion.
Gazing at his name, Mahdi, Aba Saleh wll be content of bluelights.
Iranian people are awaiting for coming of Mahdi.
European people should follow back american lifestyle and follow Mahdi's lifestyle with special fragrant.
شیوه‌ی برقراری ارتباط ما با دیگران تا حد زیادی روی زندگی‌ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می‌گذارد. درآمد، رابطه‌ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. فارغ از اینکه هدف‌، شغل یا خواسته‌های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می‌کند. در این میان چگونه برخی افراد قادرند در زمانی کوتاه تقریبا با هر کسی ارتباط برقرار کنند و در مقابل برخی شبکه‌ای خالی از رابطه دارند؟
شیوه‌ی برقراری ارتباط ما با دیگران تا حد زیادی روی زندگی‌ای که تجربه خواهیم کرد تاثیر می‌گذارد. درآمد، رابطه‌ها و مسیر شغلی ما همگی در گرو نوع برقراری ارتباط ما با دیگران است. فارغ از اینکه هدف‌، شغل یا خواسته‌های شما چیست، راهی برای فرار از این مسئله وجود ندارد: این روابط شخصی است که دنیا را اداره می‌کند. در این میان چگونه برخی افراد قادرند در زمانی کوتاه تقریبا با هر کسی ارتباط برقرار کنند و در مقابل برخی شبکه‌ای خالی از رابطه دارند؟
سیمرغ
بیست و پنجم فروردین، روز بزرگداشت عطار نیشابوری ، یکی از عارفان و شاعران ایرانی بلند نام ادبیات فارسی در پایان سدهٔ ششم و آغاز سدهٔ هفتم است.
فریدالدین ابوحامد محمد بن ابوبکر ابراهیم بن اسحاق عطار کَدکَنی نیشابوری مشهور به عطّار نیشابوری متولد ۵۴۰ در کدکن – درگذشتهٔ ۶۱۸ هجری قمری در شادیاخ نیشابور،  یکی از عارفان و شاعران ایرانی بلند نام ادبیات فارسی در پایان سدهٔ ششم و آغاز سدهٔ هفتم است. او در سال ۵۴۰ هجری برابر با ۱۱۴۶ میلادی در

Unabridged edition 2013 | 14 hours and 11 mins | ISBN: 038536721X | MP3 32 kbps | 204 MB
In the tradition of Scott Turow, William Landay, and Nelson DeMille, Crime of Privilege is a stunning thriller about power, corruption, and the law in America and the dangerous ways they come together.‎
A murder on Cape Cod.‎ A rape in Palm Beach.‎
All they have in common is the presence of one of Americas most beloved and influential families.‎ But nobody is asking questions.‎ Not the police.‎ Not the prosecutors.‎ And certainly not George Becket, a young lawyer toiling away in the basement of the Cape Islands district attorneys office.‎ George has always lived at the edge of power.‎ He wasnt born to privilege, but he understands how it works and has benefitted from it in ways he
After expending considerable effort on formulating a strategy, most executives would like to see their company’s strategic plans fully executed. Deviations from the strategic plan are often assumed to be detrimental to corporate performance. However, compliance with the strategy doesn’t necessarily correlate directly to performance.
The gap between strategy and the execution of that strategy is often referred to as “strategic dissonance.” We like to call it “strategic stress.” The “Yerkes-Dodson Law,” which has been used in research that examines the relationship between stress and individual performance, shows that stress increases performance up to a certain point, but not beyond that point. In a similar vein, “strategic stress” can improve your company’s performa
فیلم آموزش پروژه ساخت دیوار با آجر
پودمان عمران کاروفناوری نهم
کاربران ارجمند در این فیلم نحوه ساخت دیوار آجری آموزش داده می شود امیدواریم پس از دیدن این فیلم بتوانید با ملات سیمان و شن و ماسه و آجر دیوار آجری مقاوم بسازید
Build A Brick Wal
حجم 34 مگابایت
پخش آنلاین

دانلود کلیپ
دانلود پروژه های عمران و ساختمان
فروشگاه آنلاین محصولات الکترونیکی کاروفناوری

برای استفاده از سایر مطالب سایت به صفحه اصلی مراجعه نمایید.
Condition befor Deluge & Hz. Noah's Curse

ARK

It means Taklamakan is the resting place of Hz. Noah’s Ship who himself was the father of all Post-Ark era’s people. Yes, leaving the large Trace as large as Ship’s size: approximately 1000Km Long and 400Kg Wide, world’s largest ever Ship has been built by Hz. Noah under mighty God’s Command and Help to rescue all the living creatures on the Earth.
Because of building this Ship by God’s command it was called ARK so its name was understood Command, Order and Rule or in addition to this concept, ARK was conceived as a given authority by God to Hz. Noah to command to the people so this given authority by God for ruling on people to Hz. Noah, has been called as ARK and ARK Ship. Yes, Turk is the name of the family who resid
میان آرزوی تو ومعجزه خداوند، دیواری است به نام اعتماد.
پس اگر دوست داری به آرزویت برسی با تمام وجود به او اعتماد کن.
هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد. ای کاش ایمانی از جنس کودکانه داشته باشیم.

وقتى سکوت مى آید حتى یک فکر نیز برجاى نمى ماند. کسى که به درون مى نگرد، ناگهان نگاه کردن خویش را فراموش مى کند.
دو نوع سکوت وجود دارد. اول: سکوتى که شما آن را در خود پرورش مى دهید، و دیگر سکوتى که خود
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : روش‌های متفاوت وزیادی برای کاهش وزن وجود دارند. راه های کاهش وزن سریع و چگونه سریع لاغر شویم و چطور سریع وزن کم کنیم؟
مطمئنا تبلیغات کاهش وزن بسیاری را مشاهده کرده‌اید که هر کدام ادعا می‌کنند می‌توانند وزن شما را در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش دهند. اکثر این رژیم‌های غذایی شما را به گرسنگی بیش از حد برای لاغر شدن تشویق می‌کنند. اما این روش درست نیست و بیشتر به بدن صدمه وارد می‌کنید. در این مطلب
نام : (TSC (Tryptose Sulfite Cycloserine) agar (base 
وزن : 500 گرم
برند : مرک
کشور: آلمان
Description

Catalogue Number

Synonyms
TSC-agar, Tryptose sulfite cycloserine agar

Overview
GranuCult™ is our new brand name for our existing granulated dehydrated culture media which apply to new EN ISO 11133:2014 and various other ISO standards and FDA-BAM / USDA-FSIS methods for testing of food and water samples. All these media are currently being updated to be fully compliant to the latest version of these standards and regulations with respect to composition and quality control and will be available shortly.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها